MENU

विधायक सौरभ श्रीवास्‍तव ने विधानसभा में बताया बनारस में का बा



 25/Feb/23

विधानसभा में राज्यपाल महोदया के अभिभाषण पर प्रस्तुत धन्यवाद प्रस्ताव के पक्ष में बोलते हुए विधायक वाराणसी कैन्ट सौरभ श्रीवास्तव ने कहा कि अधिष्ठाता महोदय, आपने मुझे धन्यवाद प्रस्ताव के पक्ष में बोलने का अवसर दिया इसके लिए आपको हृदय से धन्यवाद। मान्यवर, मैं सर्वप्रथम माननीया राज्यपाल महोदया जी के बोलते समय विपक्ष के माननीय सदस्यों द्वारा किये गए शोर-शराबे की निंदा करता हूँ।

मान्यवर, मा. नेता प्रतिपक्ष सदन में झूठ का पुलिंदा लेकर आए। उन्होंने पूछा कि UP में का बा? वह पूछ रहे थे कि क्योटो कहाँ है? पर अभी हाल में ही वह खुद क्योटो गए थे। वहां वह भव्य विश्वनाथ धाम भी देखने गए थे और पूजा अर्चना भी किये थे। शायद मेमोरी कमजोर हो गई है उनकी। खैर, वह जानना चाहते थे कि UP में का बा, अगर मैं UP का बताने लगूंगा मान्यवर, तो 2 घंटे भी कम पड़ेंगे। इसलिए मैं उनको सिर्फ इतना बता देता हूँ कि क्योटो में का बा। क्योकि मैं उसी क्योटो से ही निर्वाचित हुआ हूँ।

आगे तंज कसते हुए विधायक जी ने कहा त क्योटो में भव्य बाबा विश्वनाथ का धाम बा। सुन्दरपुर में महामना पं. मदनमोहन मालवीय कैंसर रिसर्च इंस्टीटूट बा। लहरतारा में होमी भाभा कैंसर चिकित्सालय बा। राजघाट से अस्सी घाट तक अलकनंदा अउर भागीरथी क्रूज बोट अउर सैम मानेकशॉ अउर स्वामी विवेकानंद रो रो वेसेल्स का उल्लास बा। बीएचयू में 74 शैयायुक्त मनोरोग चिकित्सालय बा।  बीएचयू में वैदिक विज्ञान केन्द्र बा। बीएचयू में बोन मैरो ट्रांसप्लांट एंड स्टेम सेल रिसर्च सेंटर बा। बीएचयू में भारत अध्ययन केन्द्र बा। बीएचयू में मालवीय एथिक्स सेंटर बा। बीएचयू में अटल इन्क्यूबेशन सेंटर बा। सर सुन्दरलाल चिकित्सालय में 100 शय्या का एमसीएच विंग बा। 400 बेड के नया सुपर स्पेसिलिटी हॉस्पिटल भी बनल बा। बाढ़ का पानी रोके खातिर बनत हौ फ्लिपर गेट बा। मच्छोदरी अउर महमूरगंज में स्मार्ट स्कूल व स्किल डेवलपमेंट सेंटर बा। बाबतपुर एयरपोर्ट से लेकर शहर तक चमकत सुन्दर दुबई मतिन सड़क बा। रिंग रोड बा।  बिजली के तार अंडर ग्राउंड बा। 24 घण्टा बिजली बा। घर-घर बिछल गैस के लाइन बा। क्योटो में किसानन के खातिर अंतर्राष्ट्रीय चावल अनुसन्धान केन्द्र बा। भव्य बनारस रेलवे स्टेशन बा। बहुपयोगी दीनदयाल हस्तकला संकुल बा। अंतराष्ट्रीय स्तर के रुद्राक्ष कन्वेंशन सेंटर बा। सारनाथ में पर्यटकन के खातिर ध्वनि एवं प्रकाश शो बा। रामनगर में बंदरगाह बा। साफ सुथरा शहर बा। गंगा जी का पानी पहले से बहुत अधिक साफ बा। साफ सुथरा अब गंगा जी के सभी घाट बा। बनारस के घाटों पर फसाड लाइटिंग से अद्भुत नजारा बा। काशी के कुण्डों - तालाबों का सौन्दर्यीकरण व सरंक्षण बा। गोदौलिया दशाश्वमेध सुन्दर और सुगम मार्ग बा। शहर में मल्टीलेवल पार्किंग बा। सुन्दर नया नमो घाट भी देखे लायक बा। खूब जमत नई देव दीपावली बा। राजघाट से आगे पड़ाव के पास दीनदयाल जी के भव्य 63 फ़ीट ऊंची प्रतिमा और सुंदर स्मृति उपवन बा। खेले खातिर अब अंतरराष्ट्रीय स्तर के भव्य स्टेडियम बन रहल बा। बनारस में शूटिंग रेंज बा और खिलाड़ीयो के लिए साई के सेंटर बा। और फैशन के मैदान में टेक्नोलॉजी वाला निफ्ट बा। बुनकरों के प्रगति खातिर पावरलूम सर्विस सेंटर बा। कूड़ा निस्तारण अउर सीवर क पानी बदे कई गो एसटीपी प्लांट बा। गंगा जी के पार पर्यटक के लिए टेंट सिटी बसल बा। सामनेघाट से रामनगर जाए बदे माँ गंगा पर पुल बा। महमूरगंज से मंडुआडीह जाए बदे फ्लाईओवर बा। चौकाघाट से लहरतारा जाए बदे कैन्ट रेलवे स्टेशन के सामने पुल बा। लहरतारा से फुलवरिया होके शिवपुर जाए बदे बनत हौ पुल बा। कैन्ट रेलवे स्टेशन से सिगरा, रथयात्रा, गोदौलिया होके चौक जाए बदे बनत हौ रोपवे बा। बाबा के धाम में श्रद्धालुओं के लिए गंगा दर्शन यात्री निवास बा। आंकड़ा बतावत बा कि काशी के पर्यटक की संख्या में बहुत भारी वृद्धि बा।

का बताई कि काशी में का का बा। पता नही का का बतवली अउर का का छूटत बा।

अध्यक्ष महोदय !

मैं नेता विपक्ष से आग्रह करना चाहता हूँ कि अपना देखने का नजरिया बदलें, जैसे अगर हरे चश्मे पहन कर देखा जाता है तो सब कुछ हरा ही दिखता है।

विपक्ष में हैं विरोध करे, लेकिन पूर्वाग्रह छोड़ कर भी कभी काशी को देखे, जरूर उनको अब काशी पहले से अधिक भव्य और सुंदर दिखेगा। दरअसल 2002 से 2017 तक प्रदेश में सपा-बसपा की सरकार थी। पर काशी में यह हारते थे। इन्होंने काशीवासियों से अपनी हार का बदला लिया। काशी के विकास में रोड़े अटकाए। पर इन्हें लगता है कि जैसी काशी इन्होंने छोड़ी थी, वैसी ही अब तक होगी। पर काशी तो आदरणीय प्रधानमंत्री नरेन्द्र मोदी के नेतृत्व में बहुत विकसित हो चुकी है।

मान्यवर, पहले उत्तर प्रदेश की तुलना बिहार से होती थी। मानक भी घृणित थे। हत्या बिहार में अधिक या यूपी में, अपहरण बिहार में अधिक या यूपी में, लूट बिहार में अधिक या यूपी में, डकैती बिहार में अधिक या यूपी में। पर अब उत्तर प्रदेश बदल गया है, आगे बढ़ गया है। मा. प्रधानमंत्री जी और मा. मुख्यमंत्री जी के नेतृत्व में उत्तर प्रदेश की गिनती अब देश के सर्वोत्तम प्रदेशों में होती है। मैं उत्तर प्रदेश को बीमारू राज्यों की श्रेणी से निकाल कर सर्वोत्तम प्रदेश बनाने के लिये मा. प्रधानमंत्री जी और मा. मुख्यमंत्री जी का आभार व्यक्त करता हूँ और मा. राज्यपाल महोदया द्वारा प्रस्तुत अभिभाषक का समर्थन करता हूँ।


इस खबर को शेयर करें

Leave a Comment

8448


सबरंग